نظرات

 

راثی پور
1392/6/11
سلام و عرض ادب ممنون از حضور فعال و نظرهای سازنده تان در سیولیشه که مایه اعتبار این تارنما ست. از نوشته های زیبایتان لذت بردم. برای شماره اینده می خواستم از مقاله نیما و زیک زائی وهمین شعر نیما و نیز شعر وقتی که یک نهال را انتخاب کنم. چنانکه موافق بودید همین جا منتظر جوابتان می مانم.اگر برای شماره بعد توصیه دیگری هم دارید بفرمائید تا استفاده کنیم. راستی از شماره مهر می خواهم یک دامین کوچک بگیرم تا آدرس از بلاگفا کام به آی آر یا کام تغییر یابد.


مهدی عاطف راد
1392/6/12
آقای راثی پور گرامی، درود بر شما و سپاس از لطفتان. در مورد مقاله‌ی زیک زا باید عرض کنم که احتمالاً به زودی وبلاگی در حوزه‌ی شعر شروع به فعالیت می‌کند- با عنوان زیک زا- و قرار است از این مقاله و شعر گفت‌وگوی نیما با زیک‌زا در آن استفاده شود. بنابراین به جای این مقاله، مقاله‌ی دیگری برایتان خواهم فرستاد با عنوان "تأملی در شعر خانه‌ام ابری‌ست". تبدیل وبلاگ سیولیشه به سایت خبر خوش مسرت‌بخشی‌ست. امیدوارم که در راهی که در پیش گرفته‌اید موفق و پیشرو باشید. پیشنهادهایم را با ایمیل برایتان خواهم فرستاد. شادکام و بهروز باشید.


محمد جلیل مظفری
1392/6/12
درود بر استاد عاطف راد مطالب زیبا و تامل بر انگیزی بود استاد مثل همیشه استفاده وافر بدم موفق باشید ....................... با من به شهر " یزد " سفر کنید


مهدی عاطف‌راد
1392/6/13
آقای مظفری گرامی، درود بر شما و ممنون از لطفتان و سپاس از دعوتتان. چشم. همراهتان خواهم بود


.قسمت هاي ستاره دار بايد پر شوند *
  :نام*
  :ايميل*
  :وبسايت
  :نظر*