نظرات

 

سیما رفیعی
1392/1/31
سلام استاد و سپاس فراوان از این تحقیق ارزنده و آموزنده. خیلی استفاده کردم. ممنون از شما. تحقیقتان درباره رابطه نیما و عشقی را هم خوانده ام و از آن هم بسیار اموخته ام. می خواستم خواهش کنم که اگر امکان دارد درباره رابطه نیما و بهار هم مطلبی بنویسید. من و همه ی نیمادوستان ممنون می شویم. بدرود.


مهدی عاطف‌راد
1392/2/3
خانم رفیعی گرامی، درود بر شما و سپاس از حسن نظرتان. درباره‌ی رابطه‌ی بهار و نیما مطلب زبادی در دسترسم نیست. با این وجود تحقیق خواهم کرد و اگر مطلب قابل توجه و انتشاری پیدا کردم، به آن خواهم پرداخت. برایتان آرزوی موفقیت دارم. همیشه شادکام باشید.


راثی پور
1392/2/11
سلام استاد.هرکدام از نوشته ها و مطالب شما کلاس درسی است برای نو آموزان و کم سوادانی چون من.اگر عمری باقی باشد برای شماره شهریور می خواهم پرونده ای را برای شعر شهریار اختصاص دهم و از این مقاله خواندنی آن زمان استفاده خواهم کرد. در ضمن چنانکه پیشنهاد خاصی برای شماره آینده دارید یا مقاله خاصی در مد نظرتان هست بفرمائید تا مورد استفاده قرار گیرد


مهدی عاطف‌راد
1392/2/12
آقای راثی پور گرامی، درود بر شما. ممنون از لطف و حسن نظر تشویق‌آمیزتان. البته درجه‌ی والای فضل و دانش شما بر من و سایر دوستانتان آشکار است و آن‌چه به رسم تعارف بیان کرده‌اید تنها و تنها نشانه‌ی تواضع و فروتنی بسیار شماست که هم تحسین‌انگیز است و هم نشان پختگی و کمال یافتگی، و نمونه‌ی مثال میوه‌ی رسیده و پخته در این بیت: خامان به روی شاخه به گردنکشی خوشند/ ای میوه چون رسیدی و پختی فروبیفت در مورد مطلب برای شماره‌ی بعد، دو متن در دست تهیه دارم، اولی "تأملی‌ بر منظومه‌ی مهره‌‌ی سرخ زنده‌یاد سیاوش کسرایی" است، دومی پژوهشی‌ست با عنوان "دوستان و دشمنان نیما از نگاه شعرش". هر کدام را مایل بودید برایتان ارسال می‌کنم. با آرزوی تندرستی و موفقیت- بدورد.


راثی پور
1392/2/13
سلام ممنون از لطف و محبت شما.چون به سیاوش کسرائی بسیار علاقه دارم و در شماره آینده شعری از ایشان را انتخاب خواهم کرد بی مناسبت نیست نقدتان بر مجموعه مهره سرخ لطف عالی مستدام


.قسمت هاي ستاره دار بايد پر شوند *
  :نام*
  :ايميل*
  :وبسايت
  :نظر*