نظرات

 

سوژه ی قاصدک ها
1392/1/9
درود درود درود خواندم بهره ها بردم استاد گرامی! دست و دل مریزاد


مهدی عاطف‌راد
1392/1/9
دوست ارجمند. درود و سپاس همراه با آرزوی بهروزی.


راثی پور
1392/1/9
سلام بر استاد گرامی. از این شعر زیبا بسیار محظوظ شدم.اما غرض از مزاحمت و تصدیع اوقات افاضات چند تن از طرفداران دو آتشه شعر زلال پای شعر بهار نیما در شماره اخیر سیولیشه است.هرچند سعی کرده ام به این توهینها به نیما جوابی بدهم ولی جواب را کافی و وافی به مقصود ندانستم.از طرفی هم بدلیل سابقه دوستی با جناب دادا که دوست دوران دانشکده من بود دچار فرمائید محذورات هستم.بسیار مشتاقم نظر شما را هم در مورد زلال جویا شوم لطفا به این آدرس رجوع فرمائید http://siolishe.blogfa.com/post/82 و کامنتهای طرفداران زلال را ببینید با تشکر


مهدی عاطف‌راد
1392/1/10
آقای راثی پور ارجمند. درود بر شما. نظرهای ارائه شده از جانب یکی دو تن طرفدار شعر به اصطلاح "زلال" را خواندم. به نظرم چیزهایی که مطرح شده به خصوص درباره‌ی نیما قابل اعتنا نیست ولی درباره‌ی این تقید مکلف و مصنوعی "زلال" می‌توان یک بررسی انتقادی انجام داد. اگر مایلید برای شماره‌ی بعدی سیولیشه نقدی بر این نوع شعر می‌توانم بنویسم و پس‌رفتگی این جریان و تصنعی بودن آن را در مقام مقایسه با شعر نیمایی نشان دهم. اگر موافقید می‌توانید کامنتی در ادامه‌ی کامنتهای هواداران شعر زلال بگذارید و وعده دهید که در شماره‌ی بعد نقدی بر این جریان منتشر خواهید کرد. با احترام.


راثی پور
1392/1/10
سلام مجدد. بسیار سپلسمندم از قبول زحمت شما. خبر آن را حتما می نویسم. با تشکر


راثی پور
1392/1/25
سلام استاد وقتتان خوش.جسارتا می خواستم این شعر را برای شماره اینده انتخاب کنم.شعری که از حیث تصویر آفرینی و زیبائی با شعرهای م.آزاد پهلو می زند. در ضمن جسارتا نقد شعر زلال آیا آماده شده است؟ -------- دوست گرامی. درود بر شما. خوشوقتم که این شعر کوتاه را پسندیده‌اید و برای شماره‌ی بعدی سیولیشه برگزیده‌اید. نقد شعر زلال را هم حداکثر تا پنج‌شنبه با ایمیل برایتان ارسال می‌کنم. شادکام باشید.


.قسمت هاي ستاره دار بايد پر شوند *
  :نام*
  :ايميل*
  :وبسايت
  :نظر*