نظرات

 

راثی پور
1391/11/26

سلام بر استاد عزیز.و تشکر دوچندان هم به خاطر تقبل زحمت نگاشتن این مقاله و هم به خاطر نگاه از زاویه ای دیگر به شعر های نیما.به قول شاپور جور کش نیما در شعرهایش حرفهای نگفته زیاد دارد که متاسفانه حتی توسط جدی ترین پیروانش هم مورد توجه قرار نگرفته است.



مهدی عاطف راد
1391/11/27

درود بر شما دوست بزرگوار. ممنون از لطفتان. حق با شماست. شعر نیما تأملگاهی ست که  دارای رازورمزهای نامکشوف فراوان است و ارزش مکاشفه را دارد. بهروز باشید.



راثی پور
1391/11/28

سلام استاد عزیز. در مورد تغییرات گفته شده امتثال امر شد.سومین پیش شماره نشریه سیولیشه منتظر نقد و نظریات صائب شماست



الهه ایزدی
1392/4/21
سلام استاد گرامی. از خواندن تفسیرتون لذت بردم و آموختم. ممنون از شما.


مهدی عاطف‌راد
1392/4/22
خانم ایزدی گرامی، درود بر شما. خوشوقتم که نوشته‌ام مورد پسندتان قرار گرفته و سپاس از لطفتان.


علی
1392/8/25
سلام.کمال سپاس را از شما دارم و واقعا"نقد زیبا و کارآمدی ارائه کرده اید. به نظر من بهترین شعر ها در شعر معاصر فارسی کارهای مرحوم نیما یوشیج است از و اوست که سراسر شعرش اندیشه های ژرف اجتماعی است و همین اندیشه ها و رنج های اجتماع است که او را گاهی با شب پره و گاهی سیولیشه به سخن وامیدارد. اوست که با بهره گیری از ادبیات فاخر و کهن فارسی نو آوری های زیبا می آفریند و چه از نظر ظاهر و چه محتوا و به خصوص اندیشه بر هم سرایان و آیندگان حق استادی دارد.


مهدی عاطف‌راد
1392/8/25
علی گرامی، درود بر شما و ممنون از خواندن این نوشته. بله. حق با شماست. نیما سراینده بعضی از بهترین شعرهای معاصر است، به ویژه از نظر مضمون و اندیشه و تصویرهای بدیع.


.قسمت هاي ستاره دار بايد پر شوند *
  :نام*
  :ايميل*
  :وبسايت
  :نظر*