نظرات

 

راثی پور
1391/11/22

سلام بر استاد بزرگوار.روح این شاعر بزرگوار شاد باد.اتفاقا شعری از ایشان را در شماره جدید سیولیشه مورد استفاده قرار خواهم داد. جسارتا و پیشاپیش می خواهم از شما شعر نیما نمرده ای و مقاله تحلیل شعر سیولیشه را در این شمار ه بگذارم.



مهدی عاطف راد
1391/11/22

دوست ارجمندم, درود بر شما. آرزومندم که بهروز و بختیار باشید و در کار نشر سیولیشه پرتوان. خوشوقت می شوم که همراهتان باشم فقط نمی دانم که منظورتان از مقاله تحلیل شعر سیولیشه کدام مقاله است چون من مقاله ای که تنها مربوط به تحلیل این شعر باشد ندارم.



راثی پور
1391/11/22

سلام مجدد.اشتباه مرار ببخشائید.من ما ه پیش در سرچ گوگل به مقاله ای با این عنوان برخوردم متاسفانه الآن پیدا نمی کنم.فکر می کردم نوشته شماست.علی ایحال پیشاپیش اجازه می خواهم بررسی شعر ریرا را در این پست بگذارم.



مهدی عاطف راد
1391/11/22

دوست ارجمندم. اگر فرصت هست و مایلید من بررسی منتشر نشده ای درباره ی شعر سیولیشه دارم که تایپ نشده و نیاز به ویرایش دارد, می توانم آن را تایپ و ویرایش کنم و برایتان ارسال کنم, منتها اگر مایل به انتشارش هستید معین کنید که تا چه زمانی برای پست آن فرصت هست. کامیار و بهروز باشید.



راثی پور
1391/11/23

سلام مجدد استاد. از قبول زحمتتان بسیار متشکرم. پست جدید را معمولا اول هر ماه آماده می کنیم.اگر در همین سایت این مقاله را بگذارید بنده از آن استفاده خواهم کرد. مجددا ممنون از حوصله و بزرگواری شما



مهدی عاطف راد
1391/11/23

دوست گرامی. درود بر شما. ظرف چند روز آینده بررسی شعر سیولیشه را در سایتم پست می کنم. امیدوارم آن را بپسندید. با بهترین آرزوها.



نازنین کاظمی
1392/2/7
از خواندن شعرتون لذت بردم. ممنونم.


مهدی عاطف‌راد
1392/2/8
خانم کاظمی گرامی. خوشحالم که از شعرم خوشتان آمد و سپاس بابت خواندنش.


.قسمت هاي ستاره دار بايد پر شوند *
  :نام*
  :ايميل*
  :وبسايت
  :نظر*